This isn't easy leaving you behind

To go to a distant place I've been never find

 

面對我喜歡的人,我不只留下,甚至主動。

面對我不喜歡的人,我不只被動,甚至離開。

 

而面對不喜歡,卻也無法離開的人。

 

我,至少可以做到沉默。

累了,也不再自欺欺人、不再心軟地。 

 

I'm going to make my way and learn to fly

But it's you who gives me the strength to try

 

扭曲他人的,或,委屈自己的。

都不是真愛。

 

並且總有一天,

那些愛的溫度,會隨眼淚流逝;

那些愛的顏色,會隨荏苒褪去。

 

You show me how to dream and what I could believe in

You're my reason why

 

我知道,自己一直是個愛恨分明的女孩。

而亦以此深深自豪。

 

愛,則切之膚;

恨,則入之骨。

 

This isn't easy wanting me

But your love will carry me wherever I need to go

arrow
arrow
    全站熱搜

    羊羊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()